پنجشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۸۵



خوب چون کسی زحمت حدس زدن را هم به خودش نداد خودم توضیح می دهم.این بنا یا به قول ساناز چاه , بخشی از ساختمانیست که احتمالا همه شما هر وقت از میدان ولی عصر عبور می کنید آن را می بینید. ساختمانی مدور با شیشه های دودی رنگ که احتمالا تا پیش از این , فکر می کردید یک ساختمان اداری مهم یا پاساژ بزرگ باشد.

اما واقعیت آنست که به استثنای دو طبقه اول این نشانه شهری , باقی طبقات متروکه و بلا استفاده مانده اند. این ساختمان به ساختمان ری معروف است و طبق گفته برخی از فروشندگان متعلق به بنیاد می باشد .

۵ نظر:

definatorian گفت...

ببخشيد من الان رسيدم اگه زودتر اومده بودم حتما مي گفتم! عكساتم خيلي راحت و روان مي آد عين چي!

babakgh گفت...

عکس دومی ميرور شده؟ ....بلور کشاورز سمت چاپ بايد باشه..
btw, tnx for the link

Morteza Mirgholami گفت...

سلام داش فائق . من 5 مهر بر می گردم.

Morteza Mirgholami گفت...

سلام. خوبی ساناز
راستش تعداد ÷رسشنامه بستگی زیادی به روش کار و نمونه هات داره و من چون کارم بیشتر کیفیه بیشتر رو مصاحبه ها حساب می کنم تا پرسشنامه. پرسشنامه ها بیشتر برای اینه که یک تصویر نزدیکتر بهم بده برای انتخاب مصاحبه شونده ها و همچنین موارد خاص و غیر قابل پیش بینی.

اگه روش کارت کمی باشه خوب روشهی متنوعی برای نمونه گیری هست مثلا یکیش saturation
به این معنی که اینقدر نمونه گیری می کنی تا حس کنی که دیگه اطلاعات بیشتری دریافت نمی کنی و به حد اشباع رسیدی همینطور باید طوری باشه که مثلا گروههای مختلف سنی رو پوشش بده یا بسته به تعدادو نوع نمونه هات پرسش نامه کم و زیاد می شه.
برای پرسشنامه هم که از روش snowball
هم می تونی استفاده کنی که خودت بهتر می دونی.
من آخر این هفته و اول هفته بعد می تونم در خدمت باشم البته همین چیزایی که گفتم هستش

Morteza Mirgholami گفت...

فائق جان

میشه از ادبیات کم خطرتری استفاده کنی آخه هر کی ندونه فکر می کنه تو از من طلب داری و من دارم از دستت در میرم. بعدش فقط می خوام ببینمت یعنی چی مگه می خواستی چیکار کنی
:))))))))
;)
چاکریم