دوشنبه، فروردین ۰۶، ۱۳۸۶

تبریک سال نو واطس تهران

ضمن تبریک سال نو و آرزوی داشتن سالی سرشار از خوشحالی و موفقیت برای تمامی دوستان از دیدن این سایت-- جهان ايراني خوشحال شدم. مخصوصا که نام چهره های سرشناسی چون برنارد هورکاد و محسن حبیبی نیز درآن به چشم می خورند.
همچنین تهیه اطس کلانشهر تهران- که همواره یک ضرورت محسوب می شد- برای محققانی که از طی هفت خان گرفتن اطلاعات از ادارات ریز و درشت درستوه بودند و امکان داشت با توجیهاتی نظیر به خطر افتادن امنیت ملی ! نیزروبرو شوند را به دست
اندرکاران این پروژه تبریک می گویم

۳ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
من محمد هستم (نه فرستاده خدا نيستم) من محمد برادرت هستم
خوبي خوشي خانومت خوبه سلام برسون
سال نو هم مبارك باشه
اول اينكه اسكناس 5 هزارتوماني رو تبريزيها تحريم كردند. به خاطر حديث پشت اسكناس كه منسوب به حضرت محمد است . نوشته دانش اگر در ثريا هم باشد مرداني از فارس به آن دست پيدا خواهند كرد .
حالا آذري ها و حتماً بعدش هم كردها و لر ها مدعي مي شوند كه چرا فارس؟
فعلاً كه تبريزيها تحريمش كردند و كسي اين پول رو قبول نميكنه.
دوم فيلم 300 رو ديدم
نميدونم ما ايرانيها چرا يه چيز به اين مسخره اي رو جدي ميگيريم؟
نميدونم فيلم رو ديدي يا نه . ولي همين قدر بهت بگم اين فيلم دقيقاً مثل فيلم هاي جنگي خودمونه . يادته فيلم هايي كه از جبهه مي ساختن و توش سربازاي ايراني همه عراقي ها رو به گلوله مي بستن و دماغ يه ايراني خون نمي اومد . تو اين فيلم هم يونانيها مثل اين كه دارن يه گله گوسفند سر مي برند . ارتش ايرانو نابود مي كنند. خيلي مسخره و سطح پايين . منتقدهاي آمريكايي كه به اين فيلم خنديدن و چس هم حسابش نكردند . وحش گري و حيوانيت يونانيها واضح تر و مشخص تر نشون داده شده و اتفاقاً ايراني ها رو اينجوري هم نشون نداده كه وحشي اند و هي آدم مي كشند. فقط يه كم سياه پوست هستند كه نميدونم چرا ؟ مثلاً يه سياه پوست نقش خشايار شاه رو بازي مي كنه!
كلاً فيلم ضعيف بدون هيچ داستان مشخص بدون شخصيت پردازي قوي و بسيار سطح پايين ساخته شده و اصلاً نبايد جدي گرفتش
. مطمئن باش همون مردم آمريكا شعورشون بيشتره و اين فيلم رو حسابي مسخره خواهند كرد . راستي كارگردان فيلم هم فاميلش اشنايدر هست و اين فاميل ميگه كه اين آدم آلماني هست
آلمان ها هم كه هميشه قصد ضايع كردن آمريكايي ها رو دارند . يكي از علتهاي ساخت اين فيلم شايد اين بوده كه هاليوود و آمريكا ضايع بشه . نميدونم ولي من كه عشق فيلم هستم وسطاي فيلم از بيخودي و ضعيف بودن فيلم خسته شدم.
راستي فيلم بورات رو هم ديدم .
خيلي افتضاح بود
هرچند حكومت هاي ديكتاتوري مثل قزاقستان رو بايد همينجوري لجن مال كرد و لي فيلم زيادي لجن توش داشت و حال به هم زن بود.
خوب ديگه مزاحمت نشم . اميدوارم بهتون خوش بگذره . راستي شماره تماستو برام ايميل كن.
سلام برسون . قربانت

ناشناس گفت...

سلام
آره در سطح پایین بودن فیلم که شکی نداشتم ولی همین که حتی کارگردان زحمت کمی تحقیق در مورد لباس و ظاهر و ... ایرانیها را هم به خودش نداده تاسف انگیز بود.

آن بورات را هم من معتقدم به خاطران فیلم توهین آمیز و مسخره اش نسبت به مردم یک کشور دیگر(چون فکر می کردم خودش قزاقستانی باشد بعد فهمیدم خیر آقا بریتیش تشریف دارند)
تحت محاکمه قرار گیرد.

شماره من هست 93864187-03-61

ناشناس گفت...

من هم سال نو رو به همه دوستان عزيزم تبريك عرض ميكنم و سالي پربار براي همه ايرانيان آرزومندم.