چهارشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۸۶

ضیافت معماری 4

با سلام و درود به تمامی عزیزان جامعه مجازی معماری و عرض خسته نباشید علی الخصوص به عزیزان میزبان ضیافت سوم: آقای آرش پوراسماعیل وخانم اولدوز فضلعلی
دوستان عزیز فضای رویدادی بنده نوازی فرموده و میزبانی بعدی جمع وبلاگی را به اینجانب پیشنهاد داده اند. از آنجا که موضوعات مختلفی مدتی است ذهنم را مشغول کرده:
1- خیابان و کوچه: برداشتی معمارانه
2-معماری , سبک و مد
3-معماری و نماهای شهری
4-ایران: جهانی شدن و مساله معماری
5-معماری و سایر هنرها : سینما
.............
بنا به رسم قبلی فکر می کنم اگرموضوعات فوق الذکر را به اجماع عمومی بگذاریم تا با توافق تمامی دوستان موضوع را انتخاب کنیم دموکراتیک تر عمل کرده باشیم. بنا براین اگر دوستان منت نهاده و نظر خود را در اسرع وقت به اینجانب اعلام کنند سپاسگزار خواهم بود.
امیدوارم آقای زرین پناه هم سفر خوب و خوشی در ایران داشته باشند. سلام ما را هم به دوستان وبلاگی برسانید.
ممنون و به امید دیدار نزدیک
از آنجا که گویا گذاشتن پیغام در بلاگر به راحتی پرشین بلاگ نیست دوستان می توانند با گزینه بدون نام (Anonymous) پیام خود را قرار داده و نام وبلاگشان را در خود پیام لحاظ کنند.

۱۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام

ناشناس گفت...

سلام
دوست من فکر کنم یک فاصله ای بین ضیافتها بیافتد خیلی بهتر است تا تازگی و "اتفاق" بودن قضیه حفظ شود.
این نظم تکراری ضیافت هارابه رو تین تبدیل می کند و کمی باماهیت آزادانه بلاگ در تضاد است. ممنونم
same old fears

Morteza Mirgholami گفت...

سلام

ممنون که نظرتان را بدون تعارف بیان کردید. راستش من هم احساس کردم که شاید بهتر باشد زمان بین ضیافت ها را طولانی تر کنیم. الان هم البته قصد من فقط اجماع برسر موضوع بود و نوشتن را هر وقت که صلاح دیدیم می توانیم شروع کنیم. مثلا از یکی دو هفته بعد.

ناشناس گفت...

با آرزوی موفقیت برای شما دوست عزیز. موضوعات جالبی رو انتخاب کردید.

ناشناس گفت...

دوست عزيز آقاي ميرغلامي با تشکر از شما به جهت قبول ميزباني و نيز ارائه موضوعات ضيافت چهارم
پيشنهادي داشتم :
اگر ساير دوستان به خصوص بنيانگذار اين حرکت جناب آقاي رفيعي بپذيرندضيافت ها را به صورت هر دوماه يک بار برگزار کنيم تا دچار روزمرگي نشود و ارزش آن کاسته نشود.
لطفا در صورتي که صلاح بدانيد اين پيشنهاد را به دوستان ارائه نماييد
با سپاس و آرزوي يک ضيافت پربار در منزل صميمي شما

ناشناس گفت...

به نظر می رسد که اگر وقفه ای بیفتد،بهتر است. من هم با دوماه یکبار موافقم. اصولا اگر این ضیافت ها مثل دفعه اول هیجانی تر و ناگهانی تر شوند بسیار دلچسب تر خواهند بود

ناشناس گفت...

سلام دوست مجازی . من هم با نظر علیرضا موافقم. بهتره چند وقت در این مورد سکوت کرد. شاید یک ماه یا 15 روز. سپس بحث جدیدی مطرح کرد. موضوع جهانی شدن و مسئله ی ایران را هم بیشتر می پسندم. ممنون که این میزبانی چهارم را پذیرفتید. شاد باشید. ایمان رئیسی

ناشناس گفت...

سلام جناب میرغلامی
خسته نباشید و تبریک مرا برای میزبانی ضیافت چهارم بپذیرید.
همانگونه که در ضیافت دوم نیز بارها عرض کردم ، اینجانب با فاصله دو ماه برای ضیافتها موافقم که باعث ایجاد طراوت و شور و حال بیشتر در فضای مجازی می شود. امیدوارم این مهم با اجماع نظر دوستان تحقق یابد.
با سپاس فراوان

ناشناس گفت...

دوست من
یک مساله دیگر، تا بحال عنواین بسیار کلی بوده ان موضوعات شما نیز در عین زیبایی و قابلیت بحث کلی و سمیناری هستند، شاید بشود جزیی ترش هم کرد تا تنوع بیشتر باشد مثل یک جزء معماری : دیوار، پنجره.
یا مثلا اینکه هر کسی در موردپروژه هایی که بیشترین تاثیر را برویش داشته بنویسد.... یک کم راحت تر ، وبلاگی تر.
جسارتم را ببخشید
same old fears

ناشناس گفت...

عناوین صحیح است :)

ناشناس گفت...

سلام
اولن میزبانی ضیافت 4 را تبریک می گویم و به نوبه ی خود تشکر می کنم .
در باره ی زمان من حرفی ندارم و رای ممتنع می دهم چرا که نیازی نیست همه ی ما در تمام ضیافت ها شرکت کنیم کما اینکه در قبلی ها هم بعضی از دوستان شرکت نکردند .تنها حسن یک ماه این است که با توجه به تعداد زیاد وبلاگها زودتر می چرخد و هر کس می تواند با ایده های جدید در موضوع و نحوه ی برگزاری تنوع بیشتری به ماجرا بدهد . در نهایت فکر می کنم تصمیم نهایی حتی در مورد زمان با میزبان است .
با آرزوی موفقیت
کورش رفیعی

ناشناس گفت...

سلام
مرتضی عزیز
با توجه به اینکه شهر و مسائل آن از قبیل فضاهای عمومی _ نمود های روابط اجتماعی در ساخت کالبدی شهر یا مفهوم شهر {مفهوم های نوین اتی شهر} در وضعیت اجتماعی جهانی شده از زمره حوزه های مورد علاقه تو هستند. چرا ما را به مرز های معماری و شهر _اثر معماری و فضای شهری _ نمیبری؟
یا ما را در مورد مفهوم و قابلیت های اجتماعی فضای عمومی در شهر و نقش کلیت اثر معماری _هم از جنبه بصری و به خصوص رفتاری _ به فکر کردن وانمیداری؟
......
من مثل علیرضای عزیز فکر میکنم اگر موضوع را جزئی تر انتخاب کنی تجربه بدی نباشد. ولی برخلاف بعضی از کامنت ها با فاصله انداختن و تطویل زمانی موافق نیستم.
................
به رای گذاشتن موضوع را مصداق دمکراتیک رفتار کردن نمیدانم. انتخاب موضوع نهایتن با توست بدون هر دغدغه احتمالی.

یک دوست

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز. من هم بیشتر با 2 ماهه بودن ضیافت ها موافقم. موفق و پیروز باشی.

شیرازی

ناشناس گفت...

مرتضی عزیز
فکر می کنم که فاصله بیشتر بین ضیافت ها در صورتی می تواند مفید باشد که بخشی از این زمان صرف جمع بندی نظریات مربوط به ضیافت های پیشین گردد.
موضوع معماری و جهانی شدن را شخصا بیشتر می پسندم.
پیشاپیش انتخاب وبلاگت را بعنوان میزبان هم اندیشی بعدی تبریک می گویم .
به امید دیدار
kashanijou.persianblog.ir

ناشناس گفت...

با سلامخدمت شماو مرسی از میزبانیتون در مورد طولانی شدن زمانبین ضیافت ها من هم موافقم .درموردموضوع های پیشنهادی شما من معماری و نماهای شهری رو جالب تر میبینم.
با تشکر و موفق باشید